Bielenda startuje z nową edycją konkursu #AmbasadorkaBIELENDA. To największy tego typu projekt marketingowy w branży kosmetycznej, w którym wybrana zostanie nowa ambasadorka marki. Zwyciężczyni podpisze z firmą roczny kontrakt, dzięki któremu weźmie udział w kampanii wizerunkowej oraz będzie bohaterką szeregu działań promujących kosmetyki Bielenda.

Tegoroczna, szósta edycja konkursu jeszcze mocniej stawia na aktywności w digitalu i w mediach społecznościowych – jedną z nowych zasad udziału jest możliwość publikacji zgłoszeń również na platformie TikTok (jako drugiej, obok Instagrama).

Akcja prowadzona jest w mediach społecznościowych marki Bielenda, przy współpracy z Glamour (magazyn, portal i social media). Zgłoszeniem do udziału w konkursie jest umieszczenie – na profilu Instagram lub TikTok – specjalnie oznaczonego posta z dowolnym kremem lub serum do pielęgnacji twarzy marki Bielenda.